دانلود مسابقه آوای جادویی ✔️ قسمت 1 تا 15 کامل با لینک مستقیم

دانلود مسابقه آوای جادویی ✔️ قسمت 1 تا 15 کامل با لینک مستقیم

1401 | ایران | 60 دقیقه | فارسی

آوای جادویی، رقابتی هیجان انگیز برای معرفی استعدادهای خوانندگی کشور است و صرفا یک برنامه‌ جهت سرگرمی نیست. اشتراک تجربیات اساتید موسیقی، آموزش و انجام تمرین‌های مورد نیاز، یک رقابت جذاب بین شرکت کنندگان رقم می‌زند. در نهایت، قضاوت و انتخاب افراد برتر، برعهده مخاطبین برنامه است.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک های دانلود مسابقه آوای جادویی

توضیحات فیلم

دانلود مسابقه آوای جادویی قسمت 1 تا 15 با لینک مستقیم

دانلود مسابقه خوانندگی آوای جادویی با داوری رضا صادقی و رضا یزدانی از وبسایت غرب تی وی

دانلود برنامه استعدادیابی آوای جادویی با حجم نیم رایگان با حجم کم و ترافیک نیم بهاء

دانلود مسابقه ایرانی آوای جادویی کامل و بدون سانسور با کیفیت Full HD , 4k , 1080p , 720p

درباره سریال آوای جادویی:

آوای جادویی رقابتی هیجان انگیز برای معرفی استعدادهای خوانندگی کشور است که علی اوجی به عنوان مجری و داوران آن را نیز محمد اصفهانی، رضا صادقی، رضا یزدانی میباشند. این مسابقه صرفا یک برنامه‌ جهت سرگرمی نیست. اشتراک تجربیات اساتید موسیقی، آموزش و انجام تمرین‌های مورد نیاز، یک رقابت جذاب بین شرکت کنندگان رقم می‌زند. در نهایت، قضاوت و انتخاب افراد برتر، برعهده مخاطبین برنامه است.

خلاصه داستان: 

داور مربی ها از میان شرکت‌کننده‌هایی که موفق به دریافت کارت طلایی برای ورود رسمی به مسابقه آوای جادویی شده‌اند، گروه‌بندی را انجام می‌دهند. در این قسمت، شاهد شروع قدرتمند هنرجویانی از نقاط مختلف کشور هستیم.


داوران این مسابقه : محمد اصفهانی؛ رضا صادقی؛ رضا یزدانی و محمد معتمدی
کارشناس هنری: علیرضا افکاری
مجری: علی اوجی

«آوای جادویی» مسابقه استعدادیابی خوانندگی به تهیه‌کنندگی محمد طهرانی است که در آن محمد اصفهانی، رضا صادقی، رضا یزدانی و محمد معتمدی به عنوان مربی و داور و علیرضا افکاری به عنوان مدیر هنری مسابقه حضور دارند. علی اوجی هم اجرای این مسابقه را برعهده دارد.

در مسابقه آوای جادویی از خوانندگان مطرح ایرانی چون محمد اصفهانی، رضا صادقی، محمد معتمدی و رضا یزدانی به عنوان داوران و مربیان این مسابقه استفاده شده است تمامی قوائد و اصول این مسابقه برگرفته از مسابقه بزرگ The voice می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
همچنین به شما پیشنهاد میشوند
نظرات کاربران
  • Mas
    ۱۷ فروردین ۱۴۰۲

    ای بابا بذارین دیگه شورشو درآوردین خدایی