دانلود سریال دست به مهره (برنامه دست به مهره) قسمت 1 تا 4 با لینک مستقیم

دانلود سریال دست به مهره (برنامه دست به مهره) قسمت 1 تا 4 با لینک مستقیم

1402 | ایران | 60 دقیقه | فارسی

ریلیتی شو دست به مهره ما را با بازی های جذاب چهره‌های معروف و محبوب همراه می کند و فضای مفرح و خنده‌دار رقابت آن‌ها با یکدیگر را در قالب برنامه‌ای هیجان‌انگیز به تصویر می‌کشد.

توضیحات فیلم

دانلود سریال دست به مهره قسمت 1 تا 4 کامل با لینک مستقیم

دانلود برنامه دست به اشکان خطیبی قسمت اول تا چهارم از وبسایت غرب تی وی

دانلود قسمت 3 سریال دست به مهره با ترافیک نیم رایگان با حجم کم و ترافیک نیم بهاء

دانلود ریلیتی شوی دست به مهره بدون سانسور کامل و با کیفیت Full HD , 4k , 1080p , 720p

درباره سریال دست به مهره

دست به مهره سریالی ریلیتی شو و کمدی با اجرای اشکان خطیبی و با حضور چهره‌های محبوب است که با هدف رقم زدن لحظاتی مفرح و هیجان‌انگیز از نوروز ۱۴۰۲ به صورت اختصاصی از نماوا پخش خواهد شد. این برنامه جذاب با محوریت بازی‌های متنوع چهره‌های معروف با یکدیگر ساخته شده و شما می‌توانید پس از تماشای آن به همراه دوستان و خانواده‌تان بازی‌ها و رقابت‌های هیجان‌انگیز این برنامه را تجربه کنید.


About

A reality show and comedy series with the performance of Ashkan Khatibi and the presence of popular faces is in the works, which will be broadcasted exclusively on Namava with the aim of creating fun and exciting moments from Nowruz 1402. This attractive program is based on various games of famous faces with each other, and you can experience the exciting games and competitions of this program after watching it with your friends and family


کارگردان

امید سهرابی

تهیه کننده

صادق و مهدی یاری

بازیگران:

علیرضا خمسه, غلامرضا نیکخواه, سیاوش چراغی ‌پور, هومن برق نورد, امیرحسین رستمی, علی اوجی

درباره سریال:

  • ریلیتی شو دست به مهره ما را با بازی های جذاب چهره‌های معروف و محبوب همراه می کند و فضای مفرح و خنده‌دار رقابت آن‌ها با یکدیگر را در قالب برنامه‌ای هیجان‌انگیز به تصویر می‌کشد.
امتیاز شما
همچنین به شما پیشنهاد میشوند
نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.