دانلود فیلم ایده اصلی رایگان با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایده اصلی رایگان با لینک مستقیم

1398 | ایران | فارسی

ایران و اسپانیا برای راه‌اندازی یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی در جنوب ایران به توافق رسیده‌اند، شرکت‌ها و افراد بسیاری به طمع برنده شدن در این مناقصه شرکت کرده‌اند. مهندس سعید پارسا که چندسالی است از همسرش رؤیا عضدی جدا شده و رئیس یکی از شرکت‌های حاضر در مناقصه است. دیگران نیز با اهداف متفاوت سعی در برنده شدن در این مناقصه سرنوشت ساز را دارند. رسیدن به موفقیت برای آدم‌های این قصه منجر به پیچیدگی‌هایی در روایت آن می‌شود.

کارگردان: آزیتا موگویی
امتیاز شما
توضیحات فیلم

دانلود فیلم ایده اصلی رایگان آزیتا موگویی با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی ایده اصلی با کیفیت های 480P،720P،1080P از وبسایت غرب تی و ی 

دانلود رایگان فیلم ایده اصلی با ترافیک نیم بها و با حجم کم و کامل با کیفیت 4K و بلوری

درباره فیلم ایده اصلی

فیلم سینمایی ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی و نویسندگی ؟ و تهیه کنندگی مهدی کریمی تفرشی می باشد که ژانرهای این فیلم اجتماعی ، خانوادگی می باشد و بازیگران فیلم ایده اصلی عبارتند از بهرام رادان ، مریلا زارعی ، پژمان جمشیدی ، هانیه توسلی ، مهرداد صدیقیان ، شهباز نوشیر ، مأنوس گاوراس ، آندره آ ماچالکیدو ، واروارا لارمو که بعد از اکران فیلم لینک های دانلود قرار گرفت


 About Main idea

The main idea film directed by Azita Mogoi and written? Produced by Mehdi Karimi Tafreshi, the genres of this social film are familyAnd the actors of the main idea are Bahram Radan, Merila Zarei, Pejman Jamshidi, Hanieh Tavassoli, Mehrdad Sedighiyan, Shahbaz Noshir, Manous Gavaras, Andrea Machalkido, Varvara Larmo, who downloaded the links after the release of the film.

اخبار و توضیحات فیلم ایده اصلی

  • لینک های دانلود قرار گرفت
امتیاز شما

گالری تصاویر

همچنین به شما پیشنهاد میشوند
نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.