دانلود فیلم شب داخلی دیوار رایگان ✔️ نوید محمد زاده کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم شب داخلی دیوار رایگان ✔️ نوید محمد زاده کامل با لینک مستقیم

2022 | ایران | فارسی

زندگی نابینایی به نام علی با ورود نابهنگام زنی متواری ، آشفته می‌ شود. روایت مردی نابیناست که دربان ساختمانش جلوی اقدام به خودکشی او را می‌ گیرد و به او اطلاع می‌ دهد که یک زن فراری در ساختمان پنهان شده است. هدف مرد نابینا کمک به این زن می‌ شود. اثری درباره این که چه اتفاقی می‌ افتد زمانی که ما از انسانیتمان جدا می‌ افتیم!

بازیگران: امیر آقایی , خواه و سعید داخ , دانیال خیری‌
کارگردان: وحید جلیلوند
3.9/5 - (44 امتیاز)
توضیحات فیلم

دانلود فیلم شب داخلی دیوار با بازی نوید محمدزاده رایگان با کامل لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم شب داخلی دیوار امیر آقایی کامل با حجم کم بدون سانسور از وبسایت غرب تی وی 

دانلود فیلم ایرانی شب داخلی دیوار وحید جلیلوند با کیفیت 4K و 480P, 720P, 1080P

درباره فیلم شب داخلی دیوار

فیلم سینمایی شب داخلی دیوار به کارگردانی وحید جلیلوند و نویسندگی وحید جلیلوند میباشد. این فیلم در ژانر اجتماعی و محصول کشور ایران می باشد و بازیگران فیلم عبارتند از امیر آقایی , نوید محمدزاده ، علیرضا کمالی، دایانا حبیبی، دانیال خیری و سعید داخ که بزودی بعد از اکران فیلم لینک های دانلود قرار خواهد گرفت


بازیگران فیلم:

  • امیر آقایی, نوید محمدزاده, علیرضا کمالی, دایانا حبیبی, دانیال خیری‌,خواه و سعید داخ

داستان فیلم:

  • زندگی نابینایی به نام علی با ورود نابهنگام زنی متواری ، آشفته می‌ شود. روایت مردی نابیناست که دربان ساختمانش جلوی اقدام به خودکشی او را می‌ گیرد و به او اطلاع می‌ دهد که یک زن فراری در ساختمان پنهان شده است. هدف مرد نابینا کمک به این زن می‌ شود. اثری درباره این که چه اتفاقی می‌ افتد زمانی که ما از انسانیتمان جدا می‌ افتیم!

عوامل فیلم:

نویسنده و کارگردان: وحید جلیلوند، تهیه‌کننده: علی جلیلوند، مدیر فیلمبرداری: ادیب سبحانی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار کارگردان: حسن لبافی، تدوین: وحید جلیلوند، منشی صحنه: ندا قائدی، اصلاح رنگ و نور: فربد جلالی، عکاس: سحاب زریباف، طراح بدلکاری: زنده‌یاد ارشا اقدسی، مجری طرح: کامران روستایی، دستیار تهیه کننده: سروش مکری، مدیر روابط‌عمومی و مشاور رسانه‌ای: نغمه دانش آشتیانی با همراهی مریم قربانی‌نیا. طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری، طراحی و ترکیب صدا: سید علیرضا علویان، مدیر صدابرداری: داریوش صادقپور، مدیر تولید: محمدصادق آذین/ محمد حیدرقلی، سرپرست جلوه های ویژه بصری: محمد برادران، سرپرست جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان/ آرش آقابیک،

بیانیه برادران جلیلوند در پی انتشار نسخه قاچاق «شب، داخلی، دیوار»

به نام خدا

دیری نپایید که فیلم «شب، داخلی، دیوار» اثری که اول متعلق به مردم ایران است و سپس به همه عواملی که در تولید آن نقشی داشتند، به جمع فیلم‌های قاچاق شده در سینمای ایران پیوست؛ و چه اتفاق تلخِ پرتکراری!

ولیکن اگر این اتفاق بار دیگر نوری بتاباتد بر دلیل و ریشه‌های قاچاقِ فیلم‌هایی که سیستم ممیزی و سانسور، راه حیات و حق طبیعی آنها را به خفقان کشانده است، رنجِ آن را به جان می‌خریم که این رسوایی و بی‌آبرویی شماست که مردم ما را از ساخته شدن و دیدن فیلم‌هایی که ظلم شما را برنمی‌تابند، محروم کرده‌اید.

آن روز که گفتید باید فیلم «شب، داخلی، دیوار» را به تیغ سانسور شما بدهیم تا بتواند در فستیوال‌های خارجی رقابت کند یا اکران شود، تن به این کار ندادیم؛ چراکه معتقد بودیم حق ما است که آزادانه بسازیم و نمایش دهیم و همچنین حق مخاطب است که خودش با هر اثری مواجه شده و دیگرانی قیم‌مابانه برایش تصمیم نگیرند.

حال که «شب، داخلی، دیوار» هم قاچاق شده است، گرچه معتقدیم هیچ اثر فرهنگی هنری نباید بدون رعایت حقوق مولف در دسترس عموم قرار گیرد، اما چون به خوبی می‌دانیم که ریشه‌های این اتفاق کجاست، لذا فیلم خود را تقدیم همه تماشاگران آن می‌کنیم و امیدواریم آنچه در این اثر و لایه‌های مختلف آن روایت شده است، نقش روشنگرانه خود را ایفا کند!

3.9/5 - (44 امتیاز)
همچنین به شما پیشنهاد میشوند
نظرات کاربران