دانلود فیلم زندانی‌ ها رایگان ✔️ کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم زندانی‌ ها رایگان ✔️ کامل با لینک مستقیم

2022 | ایران | فارسی

طاها دانشجوی الهیات برای نوشتن پایان نامه خود دو زندانی را با گذاشتن سند آزاد می کند .این دو زندانی پس از آزادی نقشه میکشند که گنجی که در اطراف یک امام زاده وجود دارد را پیدا کنند . در پایان فیلم پس از کلی دردسر در پیدا کردن گنج ، سرانجام آن را پیدا میکنند و پس از باز کردن در صندوق متوجه میشوند که فقط یک قرآن خطی قدیمی در آن صندوق وجود دارد. ده‌نمکی قصد دارد در این فیلم تاثیر معنویات بر زندانی‌ها را به تصویر بکشد.

بازیگران: بهاره افشاری , بهنوش بختیاری , هومن برق نورد
کارگردان: مسعود ده‌ نمکی
4/5 - (2 امتیاز)
دوبله فارسی
توضیحات فیلم

دانلود فیلم زندانی‌ ها رایگان با کامل لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم زندانی‌ ها از وبسایت غرب تی و ی 

دانلود فیلم ایرانی زندانی‌ ها با حجم کم کامل بدون سانسور با کیفیت 4K و 480P, 720P, 1080P

درباره فیلم زندانی‌ ها

فیلم سینمایی زندانی‌ ها به کارگردانی مسعود ده‌ نمکی و نویسندگی مسعود ده‌ نمکی میباشد. این فیلم در ژانر اجتماعی و محصول کشور ایران می باشد و بازیگران فیلم عبارتند از بهاره افشاری, بهنوش بختیاری, هومن برق نورد و… که بزودی بعد از اکران فیلم لینک های دانلود قرار خواهد گرفت


بازیگران فیلم:

  • بهاره افشاری, بهنوش بختیاری, هومن برق نورد و…

داستان فیلم:

  • طاها دانشجوی الهیات برای نوشتن پایان نامه خود دو زندانی را با گذاشتن سند آزاد می کند .این دو زندانی پس از آزادی نقشه میکشند که گنجی که در اطراف یک امام زاده وجود دارد را پیدا کنند . در پایان فیلم پس از کلی دردسر در پیدا کردن گنج ، سرانجام آن را پیدا میکنند و پس از باز کردن در صندوق متوجه میشوند که فقط یک قرآن خطی قدیمی در آن صندوق وجود دارد. ده‌نمکی قصد دارد در این فیلم تاثیر معنویات بر زندانی‌ها را به تصویر بکشد.
4/5 - (2 امتیاز)
همچنین به شما پیشنهاد میشوند
نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.